Welkom

19 september 2014 - Grave, Nederland

Welkom allemaal op onze site

We gaan onze belevenissen en ervaringen weer beschrijven om jullie op de hoogte te houden. Deze keer gaan we niet naar 'onze' kinderen van Kiota in Kenia, maar naar Gambia.  Daar gaan we onze vriend Yankuba helpen met het opzetten van een eigen 'Fiets excursie bedrijf': 'KOLOLI CYCLING TOURS'.

Onze Kiota kinderen vergeten we echter niet. Zij krijgen voor het nieuwe schooljaar weer de benodigde schoolspullen en lesboeken. Onze vrienden van de Stichting 'Namelok', Inge en Ferdi, gaan dat in december daar voor ons regelen.  Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste verhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!
Wanneer je één van deze projecten wilt steunen: Graag!  NL13INGB 0688154840. Het wordt  direct ter plekke uitgegeven.

Alvast bedankt namens onze Afrikaanse vrienden.       Ruud en Ria

KOLOLI LOGO

1. Reislogger:
    9 september 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Lieseth:
    21 september 2014
    Wat zijn jullie toch kanjers .Heel veel succes in Gambia. wordt voor mij weer een mooi voorleesproject. Toi toi toi
  3. Diana van tuijl:
    4 oktober 2014
    ik ga jullie volgen Ria en Ruud. Super wat jullie doen hier in Nederland en daar. liefs van Diana